Fredag 13 April

Fredagen den 13e idag. Har väl inge haft så värst mycket otur än, vad jag har märkt i alla fall. Har varit en sväng inom hos Pappa och kelat lite med Kajsa och lämnat över stavmixern som jag köpte åt honom igår. Har även packat upp och in alla mina inköp från GeKås. Köpte en hel drös med nya trosor och strumpor, så idag tänkte jag ta en ordentlig rensning i underklädeslådan och slänga allt som jag verkligen inte använder. Inga "Äh, jag sparar den i alla fall. Tänk om den skulle behövas ifall det här skulle hända eller ifall jag känner för sånna här en dag". Nope, hårdhandskarna fram! Har jag tur så hålls motivationen uppe till att rensa i ännu fler lådor. Ska nog kunna få dagen till att gå med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback