Lördag 28 april

God morgon gott folk.
Först och främst ber jag om ursäkt för den kassa uppdateringen den här veckan, det har helt enkelt inte blivit någon tid över till att sitta vid datorn. Tänkte att jag skulle göra upp för det genom att massuppdatera idag istället. Vad sägs?
Annars blir det bara till att slappa och hålla helg. Ikväll blir det förfest hemma hos en tjej som jag umgicks mycket med när jag var liten. Eventuellt går vi på rinkdansen efter det. Jag har aldriv varit där förut så det ska bli kul att prova på. Nope, ska ta och klä på mig lite och köra igång diskmaskinen och en omgång tvätt innan jag kommer tillbaka och nördar mig ett par timmar. Vi hörs snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback