Tisdag 24 april

Det är värst vad veckorna går fort. Jag vet att det bara är tisdag, men är redan halvvägs igenom jobbveckan. Efter det är det helg och sen är det helt plötsligt en ny vecka igen. Skumt! Det gick bra på jobbet idag. Liite kämpigt att stiga upp klockan 05.00 måste jag erkänna, men det gick. Har struttat runder i matsalen mest hela dagen och har fått ont i handleden efter att ha skurit upp alldeles för mycket pålägg.
Ikväll är vi tre som myser i soffan; Jag, Ben & Jerry ;) Har lite serier att se.
Imorgon blir det jobb tidigt som attan igen och på kvällen ska jag vara barnvakt åt lille C igen. Puzzel och "Ett småkryps liv"-filmen är väl som vanligt det som väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback