Nedräkningen har börjat

4 jobbdagar
5 dagar tills jag åker hem till Sverige
7 dagar till Coldplaykonserten
9 dagar tills jag flyger ner till Nice igen och den här gången tar jag nono med mig!
 
Jag har fortfarande blåsor under fötterna så det ska bli spännande på jobbet.
Jag tänker krama ihjäl hela familjen när jag kommer hem.
Jag längtat massor efter konserten ändan sedan den bokades i höstas.
Jag måste verkligen städa här hemma innan jag får sambo! Nä jäklarenamma är det snart på riktigt. Vi har planerat, researchat och smusslat i över ett halvår, och nu äntligen är det på riktigt. Om 9 dagar bor vi båda två på franska rivieran. Bor. Inte bara semester, utan bor! Hur galet är inte det?!
Okej, jag sammanfattar den kommande en- en och en halv veckan med ett ord:
Äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback