Nice 2 augusti

Här kommer första klumpen med bilder från semesterveckan i Nice:
 
Mitt liv i väskor. Klockan halv tolv på natten körde vi hemmifrån
 
Framme på Kastrup efter ett par timmar i bil och tåg
 
Spenderade natten på flygplatsen
 
Efterlängtad frukost på Starbucks
 
Hej då Sverige!
 
Ungefär klockan 10 var vi framme i ett 31grader varmt och soligt Nice
 
Självklart gick vi direkt ner till stranden
 
Alexandra och jag i Medelhavet
 
Åt världens godaste italienska glass
 
Utsikten från mitt fönster
 
På kvällen gick vi en sväng längs turistgatan och provade gigantiska slokhattar bland annat
 
Alexandra hittade en ny kompis
 
Jakten på piercingen
 
Åt middag på en fin restaurang mitt i vimmlet
 
Pasta med laxsås. Mums fillibabba!
 
Mormor
 
Alexandra
 
Tha gang. Vi stupade i säng rätt så tidigt efter två nästan sömnlösa dygn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback