Onsdag 15 augusti

Sitter och äter frukost och tittar på Bachelor pad, men fick ta en paus och blogga lite mitt i för kyrkklockorna började ringa, igen, som galningar. De har en hel melodi på flera minuter som vrålar lite då och då. Klockan sex och klockan sju varje kväll plus ett par oförutsedda gånger under dagen. Det gäller och taima så att man inte pratar telefon just då.
Hur är läget i Nice då? Jo tack, varmt och skönt. Hade över 30grader igår och det verkar inte bli sämre idag. Vaknade upp med fyra myggbett men annars är allt bra. Idag ska jag springa runt och dela ut lite cv:n och i eftermiddag ta en fika med ett svenskt par som jag träffade sist jag var nere. Hoppas självklart att jag får tid till ett kvällsdopp också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback