Torsdag 23 augusti

Jag är en sån som snöar in mig i frukostar. Äter samma sak varenda dag tills jag tröttnar på det och först då byter jag. Just nu är det mackor med fikonmarmelad på en och brieost på en. Så himla gott!
Skulle behöva gå iväg och handla men det är för varmt, orkar knappt resa mig från stolen. Benen, fötterna och axlarna värker efter jobb med dåliga skor flera dagar nu. Måste verkligen köpa ett par ordentliga. Får spana lite imorgon, annars blir det mission nr 1 när jag är i Sverige nästa vecka. Behöver också börja spana lite outfits till Milano om en månad. Vet inte om jag har berättat innan men d.20-24 september kommer jag att befinna mig i Milano, Italien. Gissa vad som händer där?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback