Måndag 3 december

Inte helt oväntat så är dettta första gången jag har datorn igång sen i fredes eftermiddag. Då jobbade jag mitt sista pass på Akathor. Det var lätt det roligaste passet någonsin! Kollegorna hade sett till så att livebandet spelade alla mina favoritlåtar och till och med säkerhetsvakterna kom upp och önskade låtar till mig. Alla gästerna var superroliga och där var flera bord som köpte och bjöd mig på shots. Det kändes inte som att jobba precis. Efteråt mötte jag upp Kyle som kommit ner på kvällen och vi stannade ute tills det blev ljust. Sov precis hela dagen och när vi vaknade upp hade det blivit mörkt igen. Åt på finrestaurang och mötte sen upp några av hans kompisar och stannade ute precis hela natten igen. Så såg hela helgen ut. Just nu ser jag solen för första gången sedan i fredes. Vid tre inatt åkte Kyle hem. Han sitter just nu på flyget tillbaka till USA, så stämningen just nu är inte på topp direkt. Får ta och gå ut i solen lite och hoppas att det blir bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback