Onsdag 12 december

Telefonen slutede precis att fungera. Förra gången det hände var för ett par månader sedan, då tog det bara ett par dagar och sen försvann internet också. Nu är vi i alla fall beredda. Orkar serriöst inte hålla på mer. Jag har två veckor och en dag kvar och sen behöver jag inte bry mig längre. Ska bli skönt. Det är verkligen helt sjukt som det har kladdat med telefoni, internet, rör, toaletter, hyra och allt annat lägenhetsrelaterat här nere! Nu får det vara nog!
Så ifall att internet stängs av snart så vet ni i alla fall att jag lever. Som tur var kommer Mamma ner över helgen och underhåller mig. Håller på och försöker övertala nono till att följa med på någon utflykt på måndag och så har jag tre tomma dagar att fylla själv innan Pappa och Patrik kommer ner en vecka. Efter det har jag bara två dagar kvar innan jag själv lämnar Frankrike. Det känns sorgligt att tänka på det. Helst av allt hade jag velat stanna mycket längre, men det går bara inte. Jag blir galen av jobb- och boendesituationen här nere. Kanske att jag kommer tillbaka till sommaren och provar igen. Då med fler erfarenheter och mer förberedd.
Jaja, får väl ta och säga ett eventuellt hej då till er här också ett tag. Senast den 28e är jag tillbaka igen. Förhoppningsvis händer det inget drastiskt med anslutningen men det skulle inte förvåna mig om allt bara  stängdes av...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback