Onsdag 5 december

Dagen med de många S'en; Stranden, Storhandling, Sushi och Salsa.
Började dagen med att sitta i över en timme nere på stranden. Solen gassade på ordentligt så bara t-shirt var helt okej. Det känns verkligen som att meditera att bara sitta där och lyssna på vågorna. Underbara! Har precis varit och storhandlat mat på Carrefour så nu ekar det inte i kylen längre. Vid tre i eftermiddag ska jag mötas upp med några kompisar och så ska Vera brilliera med sina sushi-skills. Hon har tydligen jobbat som sushi kock innan så är det upp till bevis. Ska bli supergott. Sen ikväll är det salsakurs på Akathor igen. Förra gången orkade jag ju bara med de första två kurserna eftersom att jag varit sjuk, men idag då jädrarenamma ska jag vara med på alla fyra! Förhoppningsvis kan jag lura med lite folk från jobbet som är lediga också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback