Söndag 16 december

Självklart försvann internetet i torsdags. Just nu sitter jag på en restaurang som har gratis wiifi och surfar. Beställde in en supergod dessert med grillad nougatglass och apelsinklyftor. Supergott!
Den här helgen har Mamma varit på besök. Vi har ätit på fina restauranger, spanat in utsikten uppifrån berget och mest strosat runder i stan. Det har verkligen varit jättemysigt. Skönt att träffa henne igen, det var ett par månader sedan sist.
Imorgon kommer Gabriel och Pernilla inom efter sin skidsemester uppe i bergen. Vi ska äta sushi och förhoppningsvis gå på quiznight på Manolan's på kvällen. Ska bli kul. Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska iväg och spana in Villefrance på dagen eller inte. Får se när jag vaknar. Har några timmar att ta igen efter helgen. Det lär bli en tidig kväll ikväll. Vi får höras igen när vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback