Tisdag 11 december

En dag att ta tag i viktiga saker. Har packat klart resväskan som Mamma ska få asa hem på söndag. Vägde in den på 19,4kg. Bra jobbat! Alla badkläder, reservkrämer, några skor och lite smink och nagellack har åkt ner. Sånt ska jag nog kunna leva utan de sista veckorna. Nu ska här bäddas rent i sängen och fotas lite kläder. Självklart hamnade vi inne på H&M igår när jag följde med nono för att springa ärenden och självklart kom jag ut med en påse. Lite saker jag faktiskt behövde, strumpor och vantar, och ett par impulsköp. Attans!
Så fort klockan blir två ska jag till banken och efter det ta spårvagnen till Carrefour för att storhandla mat. Måste hitta busshållplatsen till flygbussen också. De håller på och bygger om vid huvudstationen så alla hållplatserna är flyttade runt om i stan. Kan ju vara bra att veta när jag ska hämta mamma på flygplatsen på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback