Torsdag 13 december

Tjoho! Fortfarande internet!
Glad Lucia på er! Får se ikväll om det är något de firar här nere i södra Frankrike. Tvivlar på det.
Salsan igårkväll var som vanligt jätterolig och jag längtar redan tills nästa onsdag. Nu är det bara två lektioner kvar. Jag måste verkligen hitta någon bra kurs i Sverige också!
Annars då? Tjaa, så fort jag är färdig här så tänkte jag ringa Mamma och kolla så att hon är färdig inför imorgon när hon flyger hit. Sen ska jag väcka nono och förhoppningsvis åker vi till Cap 3000 som är Rivierans största shoppingcenter. Har ju helt plötsligt ett par julklappar att köpa. Har verkligen ingen aning om vad. Det känns så totalfel att behöva tänka på sånt när det fortfarande är relativt varmt om dagarna. Rent vädermässigt skulle det kunna vara oktober här just nu. Hur som helst, dags att göra sig i ordning. Vi hörs när vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback