Torsdag 6 december

Jisses vad skoj det var på salsan igårkväll. Sushin var så klart också jättegod, men höjdpunkten var helt klart dansen. Instruktören sa till och med mig att han tyckte jag skulle fortsätta till medium-nivån! Det ni! Från total nybörjare till medium-nivå på knappt två lektioner. Jag ska ju lätt dit nästa vecka också.
Idag vaknade jag redan tio så jag har hunnit med massor redan. Tittat på veckans avsnitt av "How I met your mother" vink tvätt, städat på rummet och dushat. Ska nog in och väcka nono nu för om en timme ska vi iväg och bowla med jobbet. (Eller, gamla jobbet får jag vel säga nu). Ska bli kul. Som det verkar så blir vi nog tio personer som ska med.
Efteråt tänkte jag börja smygpacka. Broren ska nämligen få lov att smuggla hem en väska med prylar när han varit här över jul. Moahaha! Alla tunna sommarkläder, bikinis och solkrämer behövs tyvärr inte längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback