Fredag 6 januari

Det blev en spontan utekväll igår. Jag och en killpolare begav oss till Babel och dansade non stop från öppning till stängning. Där var faktiskt första gången jag var där inne. Babel är en gammal kyrka som man gjort om till discotek med två dansgolv och två barer. Sceneriet var väldans fint men där var inte så värst mycket folk och volymen var aningen hög. Låter som en gammal kärring som klagar över hög musik haha!
Idag måste jag verkligen ner till city regnoväder eller ej. Som tur är vaknade jag upp till strålande solsken och en klarblå himmel. Underbart!
Ikväll tar jag tåget upp mot skogarna och ska hälsa på Pappa. Vi har gjort en liten deal: Han formaterar och ominstallerar min dator och jag storstädar hans hus och går en lång promenad med hunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback