Torsdag 19 januari

Hejsan hoppsan!
Spontant blir alltid bäst. Igår var jag smakråd åt J och K när de skulle ut och shoppa. Mission completed! Hittade, t-shirts, skjortor, jeans och strumpor. Även jag kom så klart hem med ett par kassar; ett par jeans, ett linne, en massa ringar och så hittade jag silverpumpsen inne på Scorett. Känner mig mer än nöjd själv. Lunchade på sushi och efteråt träffades vi upp med ett helt gäng hemma hos K för lite drinkar och skitprat. Stannade till långt över midnatt.
Idag har jag en tandläkartid och så har jag en massa mail och telefonsamtal som måste avklaras. Ska planera lite mer inför i helgen också. En storstädning av hela lägenheten hade nog inte heller suttit fel, suck, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback