2 dagar kvar

Idag händer det grejer: ska iväg och göra kopior på alla kontrakt, försäkringspapper, flygbiljetter mm, rensa färdigt i datorn, storstäda lägenheten och framför allt packa färdigt. Är i stort sett klar med packningen men har fortfarande lite kläder på tork och en del saker som jag fortfarande använder som måste ner. Igår var jag hemma hos Mamma en sväng och lagade lite kläder och installerade Skype på hennes dator. Så nu är hon också förberedd.
På något konstigt sätt känns det fortfarande inte som att jag ska flytta, inte permanent i alla fall. Det måste bero på att jag kommer hem en snabbis om tre veckor igen. Så efter det borde jag nog fatta att det faktiskt är på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback