I väntan på tiden

Klockan är elva, jag borde sova men är inte det minsta trött. Om exakt en vecka är jag på väg till Frankrike! Hur galet är inte det? Just nu känns det bara som att jag sitter och väntar på att tiden ska gå. Har så mycket jag vill göra men inte kan för det är fortfarande för länge kvar. Inga speciella planer resten av veckan heller så känslan för tillfället är att det kommer att bli en lååång vecka det här.
Jag vill bara åka nu! Men samtidigt har jag så mycket som jag skulle vilja hinna som det bara inte finns möjlighet till. Liseberg, stugan, bada i havet, avskedsmiddag med Malmögänget, gosa med Kajsa, cykla med lille C, åka till Göteborg... Åh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback