Malmö

Det var lite halvkämpigt att ta sig upp imorse men på vägen ner vaknade man till. Strålande solsken hjälpte till en hel del. Vi lämnade av Pappa och alla hans resväskor vid tåget och körde vidare in till stan. Gick i en massa affärer, lunchade på thailändskt stekt ris med grönsaker och så körde vi hem igen med hög musik och allsång i bilen. Broren hittade allt han skulle ha och jag fick tag på allt jag behövde inne på apoteket. Självklart kom jag hem med en extra shoppingpåse som jag vet att jag borde skämmas över, men det gör jag inte. Fröken fick faktiskt lite mer lön utbetalt än väntat! Jag ska bara fota så ska ni få se vad som fick följa med.
 
Fina utsikten längs vägen.
 
 
Underbart stekt ris med grönsaker. Jag skulle lätt kunna äta detta dagligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback