Måndag 30 juli

Just nu sitter jag och översätter mitt cv till engelska vilket är betydligt lättare sagt än gjort. Måste hitta en bra bild att bifoga också. Gårdagen var hektisk men kul. Vi fick allt ordnat i Malmö som vi skulle plus lite till kanske, jag borde inte ha köpt den där klänningen och linnet jag hittade, men gjort är gjort. Sista shoppingen i Sverige avklarad.  Hemma hos Gammelmormor bjöds det på god mat och jordgubbstårta så jag åt tills jag höll på att sprängas. Sen kom Elina på sleep over och vi satt uppe och pratade och spelade spel tills klockan var lver tre inatt. Sovmorgon idag? Icke! Halv tio kom hyresvärden och fixade badrumsfläkten som har varit sönder ett tag och sen var det lika bra att stiga upp ordentligt. Umgicks lite mer med Elina innan hon åkte hem efter lunch och nu är det då dags att ta tag i lite tråkigare saker som att skriva cv och lära mig den nya (?) telefonen som jag ska ha med mig. Tvättar som en galning samtidigt så att allt är rent och redo att packas ner om ett par dagar. Det närmar sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback