Tisdag 17 juli

För fem minuter sedan öppnade himmelen sig och regnet vräkte ner, så pass att jag inte hörde musiken på datorn. Nu verkar det som tur var klarna upp igen. Det blir så svårt att klä sig sånna här dagar. Tråkigast av allt är att i princip alla dagar har varit så här den senaste tiden.
Igår var jag som sagt i Köpenhamn och gick på Zoo. Spanade in alla djuren med Mamma, hennes sambo, lilla C, morbror och två kusiner. Vi avslutade dagen med en gigantisk middag på Jensens Bøffhus och hamnade allihopa i matkoma på tåget hem. Vi fullkomligt rullade ut ut restaurangen så mätta vi var. Men gott var det! Åkte hemmifrån tidigt på morgonen och var inte hemma förrän klockan nio på kvällen. Så idag satt en rejäl sovmorgon på sin plats. Nu tänkte jag bara att jag skulle sortera lite sopor och se veckans avsnitt av "The Bachelorette" innan jag cyklar till Mamma och syr lite igen. Är helt inne i en period när inspirationen bara flödar så det gäller att passa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback