Tisdag 3 juli

Idag har jag spenderat en heldag i Malmö med mormor och en av kusinerna. Vi tog tåget ner i förmiddags och började med att äta thaimat. Sen gick vi i den fantastiska affären Stoff&Stil. Vi hittade massor alla tre! Fy bubblans för mitt köpstopp säger jag bara! Nu måste jag verkligen skärpa mig! Fick som tur var sålt lite prylar på Tradera ikväll så det finansierar i alla fall hälften av  min impulsshopping.
Efter allt tyg åkte vi till Folkets Park för att åka karuseller och äta glass i Ben & Jerry's kiosken. Avslutade lite med att sitta och prata och njuta av utsikten nere i hamnen innan vi åkte hem igen.
Nu ska här skickas en massa vinnar-mail på Tradera och sen ska jag titta på veckans "The Bachelorette" avsnitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback