Torsdag 19 juli

Idag har det packats för fulla muggar. Har nästan två resväskor helt fyllda med kläder, skor, smycken och accesoarer. Det tar sig verkligen men känns knappast som att jag ska flytta. Jag antar att jag är så van vid att flytta att det inte alls känns särskillt speciellt den här gången. Just nu känns det bara som att jag ska på semester en lite längre tid.
Just nu håller jag en liten paus i allt rensande och sorterande för att planera detaljerna inför helgen. Det går bara inte så bra för tillfället.
Får nog återgå till packandet igen och fortsätta med planerandet imorgon förmiddag istället. Har även en HäagenDazs Pralines & Cream i frysen. Min nya favoritglass! Attans bara att jag är laktosintolerant...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback