Flygbiljett - Check!

Jag har bokat en enkelbiljett till Nice!!! Helt galet. Det kändes konstigt att inte klicka i "tur-och-retur" knappen. Men nu är det gjort. Jag flyttar alltså officiellt till Frankrike den 2 sugusti 2012! Jag längtar verkligen massor nu. Med en och en halv månad kvar känns det som att jag vill börja packa redan idag. Men det är fortfarande lite väl tidigt. Har lovat mig själv att inte börja på något sådant förrän tidigast i början på juli. Känner jag mig själv rätt så är jag i full gång med packningen natten till den förste juli, haha! Det är helt klart packningen som är det svåraste. Har bokat fyra resväskor så det borde väl räcka. Ska ändå hem en vända i slutet av augusti igen så då kan jag ta ner om det var något jag glömt. Just den sista flygresan där ska bokas ikväll. Så nu händer det grejer minsann!

Flygplan

Trackback