At the moment

Plagg: Jag älskar mina svarta, korta, tajta kjolar! Annars är jag mycket inne på färgglada linnen och varma sköna koftor så här om vintern.
Väska: Så liten som möjligt.
Accessoar: Massor med ringar,gärna stora och blaffiga och långa halsband.
Färg: Grått och beige med en ordentlig färgklick.
"Vill ha"-plagg: Somriga klänningar och ett par helsvarta converse.
Trend/er jag hakar på: Transperant - blusar, toppar och spetströjor.
Trend/er jag inte hakar på: Jeffrey Campbell skor. Så otroligt klumpiga och fula. Förstår mig heller inte på skinnbyxor.
Frisyr/er: Inbakade flätor på olika vis.
Make up: Röda eller rosa läpar, annars väldigt naturligt.
Nagellack: Glitter, glitter och åter glitter.
Plagg: Jag älskar mina svarta, korta, tajta kjolar! Annars är jag mycket inne på
färgglada linnen och varma sköna koftor så här om vintern.
Väska: Så liten som möjligt.
Accessoar: Massor med ringar,gärna stora och blaffiga och långa halsband.
Färg: Grått och beige med en ordentlig färgklick.
"Vill ha"-plagg: Somriga klänningar och ett par helsvarta converse.
Trend/er jag hakar på: Transperant - blusar, toppar och spetströjor.
Trend/er jag inte hakar på: Jeffrey Campbell skor. Så otroligt klumpiga och fula.
Förstår mig heller inte på skinnbyxor.
Frisyr/er: Inbakade flätor på olika vis.
Make up: Röda eller rosa läpar, annars väldigt naturligt.
Nagellack: Glitter, glitter och åter glitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback