Lördag 17 mars

Vaknade väldigt tidigt idag också, det är väl bara att vänja sig antar jag. Jobbigast är det när sambon ligger och sover till lunch och man måste smyga för att fixa frukost eller gå på toaletten. Han lär nog inte vara allt för glad idag eftersom jag bestämde mig för att fortsätta packa ner porslin i köket. Mitt motargument blir att jag faktiskt väntade tills klockan var nio innan jag började väsnas, hade lätt kunnat väcka honom mycket tidigare!
Förutom packning så är där inte särskillt mycket annat på dagens agenda. Planera lite inför resan och läsa igenom (slänga - hör och häpna!) gamla tidningar och magasin som jag har en förmåga att samla på hög.
Den galna lördagskvällen kommer förmodligen att bestå av glass och en film, igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback