Tisdag 13 mars

Är mitt uppe i storstädningen. Hela lägenheten är dammsugad och fin, täcken och kuddar hänger på vädring och man hör fågelkvitter utanför de öppna fönstren. Tänkte att jag skulle ta tag i att rensa ut bland en massa papper och gamla kvitton som ligger och skräpar innan jag beger mig ner och storhandlar. Idag måste jag bunkra upp inför en vecka i exil. Imorgon bitti ska jag nämligen göra den andra och sista operationen i munnen och det är den största av dem. Har blivit förvarnad om att jag inte kommer att kunna tugga, ens knappt kunna öppna munnen på ett par dagar. Sist, efter den första och lilla operationen, kunde jag varken äta eller prata på tre-fyra dagar så det blir spännande att se hur pass mycket värre det blir den här gången. Har dubbelkollat att jag har ett rejält lager Alvedon hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback