Torsdag 15 mars

Idag är en mycket bättre dag. Somnade redan vid halv nio igår och sov ändan till klockan åtta imorse så jag kände mig skönt utvilad. Förkylningen sitter fortfarande i, ingen hit direkt. Så fort jag andas genom näsan så nyser jag och det är svårt att hålla munnen öppen för att andas genom den på grund av operationen. Annars går det hur bra som helst i krya-på-migandet. Jag trodde att det skulle vara mycket värre. Vet inte om det beror på att jag är van sen förra gången eller att jag förväntade mig det värsta och bara har blivit possitivt överraskad. Har i alla fall inte ens behövt värktabletter! Dock är det jobbigt med den flytande dieten. Jag känner mig konstant småhungrig.
Så, färdigtjatat. Nu tänkte jag kolla in gårdagens avsnitt av BigBrother som jag somnade ifrån och sörpla i mig lite nyponsoppa. Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback