Måndag 28 maj

Sitter som vanligt i sängen och surfar. Slösurfar lite för tillfället men ska alldeles strax ta tag i lite viktigare saker, som att välja ett typsnitt till exempel. Blir lite pirrig i magen bara jag tänker på det, men det ska nog bli bra. Berättar självklart mer när det börjar närma sig.
Har städat i stort sett hela dagen på jobbet idag. Vi var lite överbemannade så vi kunde lika gärna börja på sommarstädningen av internatrummen. Är helt slut i armarna och benen efter allt dammsugande och skurande. När jag sen ändå var igång kunde jag lika gärna fortsätta här hemma, så jag har både dammsugat, bäddat rent, skurat på toaletten och rengjort trappan ikväll. Snacka om ambitiöst! Så nu tycker jag minsann att jag har förtjänat en slappekväll vid datorn. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback