Met Gala 2012 del1

Här kommer grädden på moset av klänningarna från årets Met Gala. Min top fyra lyder som följer:

Nr 1 - Vinnaren med den, enligt mig, helt klart snyggaste klänningen är: Camilla Belle i Ralph Lauren - Jag vet inte vad jag ska säga. Minus det mörka läppstiftet så är det här perfektion. GE MIG!!!
Nr 2 - Jessica Alba i Michael Kors - Jag älskar den här designen på klänningar. Även metallic har jag ett ryck på- Just själva designen är väl ingen nyhet direkt men tyget och färgen är bara helt rätt på Jessica, hon ser verkligen fantastisk ut.
Nr 3 - Lea Michele i DVF - Lea's snyggaste look hitintills! Hon går alltid all-in-diva när hon går på röda mattan och den här gången fungerade det verkligen. Slitsarna är lagom djupa, på båda hållen och rynket fram sitter perfekt. Men färgen är trots allt det som tilltalar mig mest. Har inte sett något liknande på länge, och jag gillar det.
Nr 4 - Gisele Bundchen i Givenchy - En svart klänning? Nej nej, inte bara det utan en svart klänning med otroliga detaljer. Desto mer man tittar på den desto snyggare blir den.

1-4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback