Söndag 27 maj - Mors dag

Finaste Mamma har sin egen dag idag! Jag och broren har varit och bjudit på fika, lime och hallon panacotta med hallonsås och gett henne den största orkidé vi kunde hitta. Hon blev så glad så.
Nu blir det till att fortsätta rensningen i garderoben och byrån här hemma. Har en hel hög med prylar som jag inte använt på evigheter som behöver provas och övervägas om de ens är lönt att behålla eller om jag ska sälja dem. Det blir nog en gigantisk upptadering på Tradera nästa helg eller något. Det är ganska så späckat schema fram till studenterna om två veckor så vi får se när det blir tid över. Sitter även och kollar på typsnitt. Jag har kommit på den perfekta födelsedagspresenten till mig själv. Det är ju faktiskt inte varje dag man fyller 25!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback