Style Mission

Jag har pratat en hel del om "Styling uppdraget" och nu är det äntligen igång. Det hela började med att jag och nono skrev ner tio ord var som har med mode att göra. Sedan slog vi samman listorna och stylade en outfit var till varje kategori. Dock hade vi båda två skrivit upp Blommigt så det blev bara nitton kategorier.
Del ett i själva uppdraget var som sagt att styla sig själv enligt temat och fota.
Del två är att två gånger i veckan, måndag och fredag, göra ett Polyvore-set inspirerat av just den dagens tema. Vi bjöd in en massa folk och bombar nu varandra två gånger i veckan med en massa inspiration. Jättekul verkligen!
Jag tänkte att jag skulle ta och visa er resultaten så långt som vi har hunnit, tredje temat idag. Ska bara beskära bilderna först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback