Fredag 9 november

Hejsan svejsan. Ännu en fransk dag. Solen skiner och det luktar som vanligt mat utifrån. Något med vitlök idag.
Igår tillbringade jag i stort sett hela min lediga dag i sängen. Hade skype-dejt med både Mamma, lille C och med Jonte hemma i Sverige. Tittade på en hög avsnitt av "Toddlers & Tiaras" och började på min "Day Zero"-lista. Har redan kommit en bit över hälften så jag är nöjd. Ska fortsätta med samma tidsfördriv idag hade jag tänkt. Behöver gå till banken igen lite senare i eftermiddag och så jobbar jag ikväll. Tydligen är både jag och nono lediga söndag-måndag (första gången vi är lediga samtidigt på evigheter!) så här ska även planeras in en massa roligheter då. Sushi är redan spikat. Utgång och en dagsutflykt står också på listan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback