Lördag 17 november

Det närmar sig deadline. Jag har bestämt mig för att imorgon ska jag senast veta hur jag ska göra med jobbet, boendet och den närmaste framtiden. Det ska bli så otroligt skönt att få det ur världen då det har legat och stressat i bakhuvudet ett bra tag nu. Det värsta är dock att jag måste ta ett beslut just precis nu.
För övrigt är allt bra. Ska nog ner en sväng till stranden idag igen. Igår var det den 16e november och jag låg och solade i bikini nere på stranden. Hur fantastiskt är inte det?! Överdriven fördel till Nice!
Jobbet gick jättebra igår. Gästerna var trevliga allihop, mycket att göra och dessutom fick jag reda på i slutet av passet att jag var den som tjänat in överlägset med mest pengar. Hoppas på en trevlig repris av det ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback