Onsdag 14 november

Fråga mig inte varför jag är uppe så här tidigt. Vaknade redan strax efter åtta helt klarvaken. Så det var bara att gå upp. Igår var det helt dött på jobbet och jag fick lov att ta ett av halvskiften och sluta redan klockan elva. Förmodligen hade jag sovit som en korv natten till igår för jag hade hemskt ont i ryggen hela dagen. Som tur var har det nästan gått över nu.
Helt plötsligt har jag en jättelång dag att fylla med roligheter innan jag ska jobba igen. Solen skiner som vanligt så det blir nog en sväng nerom stranden idag också. Nono låg och sov tills klockan var tre igår så jag var själv på stranden igår också. Skönt att få lite rum att fundera en massa. Pratade lite löst med nono på jobbet också och det är verkligen mycket på gång. Vår enda manager fick nämligen sparken med omedelbar verkan i söndags så allt är fortfarande ganska så upp och ner på jobbet. Idag kan jag och nono förhoppningsvis ta ett ordentligt snack och bestämma hur vi ska göra.
"Should I stay or should I go..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback