Tisdag 20 november

Ännu en solig dag som spenderas på att vänta på rörmokaren. Den där lunchen igår låg ganska så sent. När klockan var halv fyra ringde jag och frågade vart de blev av. "Oj då, vi kommer klockan åtta imorgon bitti istället!" Suck! Tro det eller ej men åtta imorse var här en snubbe och tittade på toaletten, konstaterade att den behövde bytas ut och lovade att vara tillbaka innan lunch. Fortfarande ingen snubbe... Ringde igen. "Vi måste få tag på en ny toalett och få den levererad först plus att vi måste få priset godkännt av er hyresvärd. Vi kommer förhoppningsvis innan fyra igen, annars imorgon bitti. Jippi. Så nu sitter jag och väntar på att han eventuellt ska komma. Jippi!
Jag blir så trött! Nono ligger som vanligt och sover. Gud vad jag vill åka NU.
Har kollat på flygbiljetter igen och det verkar som att jag åker den 28 december. Sorgligt, men just nu kan jag knappt vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback