Tisdag 6 november

Äntligen kom det fina vädret tillbaka igen, efter den blåsiga och mulna helgen kändes det helt underbart att kunna gå i bara klänning och utanstrumpbyxor igen. Jag har varit inne på Zara igen och tog med en bild på skinnjackan som jag pratat om länge nu. Tur att jag fotade den sist. Tro det eller ej men hon jag frågade visade mig vart den sista hängde. Den var flyttad sen sist och helt gömd, ett exemplar kvar, i min storlek! Jeij! Så nu är jag med skinnjacka! Snacka om att kassörskan sen blev chockad när jag betalade med bara mynt. Haha! Var inom en snabbit på Sephora och köpte ett par nya nagellack också. Luktade på en massa parfymer och bestämde mig för att köpa Diesels "Loverdose" nästa gång jag får lön.
Tanken var också att jag skulle sätta in den här månadens lön på mitt franska bankkonto, men det blev så med det. Hela deras insättningssystem i datorerna var nere. Så jag får väl prova på torsdag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback