Fredag 12 oktober

Det blev Antibes igår. Vi tog tåget dit i 25min och strosade sen bara runder hela eftermiddagen längs kusten och på alla små slingriga gator inne i centrum. Verkligen en supermysig liten ort. Sandstranden var jättefin, synd att man inte han prova den i sommar. Det får bli en annan gång.
Idag fick jag mig ett rejält uppvaknande: Det är bara 2,5 vecka kvar till Halloween! Jag har inte ens bestämt vad jag ska klä ut mig till! Katastrof! Jag som brukar vara ute flera månader i förväg. Så den här dagen har spenderats med att spåna och reseacha efter idéer. Jag har faktiskt kommit så pass långt att jag har två förslag som jag känner mig nöjd med. Nu måste jag bara höra med jobbet om de har några speciella regler för ex. kläder eller hur pass "äcklig" man får lov att vara innan jag bestämmer mig helt. Förhoppningsvis kan jag ut och shoppa maskeradprylar imorgon. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback