Fredag 5 oktober

Sitter och väntar på att klockan ska bli halv fyra så att jag och Mamma kan skypea. Det var ett tag sen vi pratade ordentligt. Har fönstret öppet och solen gassar verkligen in. Nedanför håller ett jazzband på och spelar in en musikvideo. Alltså mycket liv och rörelse och framför allt en massa bra livemusik. Vad mer kan man önska så här en fredagseftermiddag. Jag har spenderat mina andra vakna timmar med att ändra adress på banken, hämtat ut mitt franska bankkort, köpt ett par tunna långärmade tröjor att ha på mig under t-shirten på jobbet och så har jag storhandlat mat. Tyvärr fanns det ingen tid över till att gå ner på stranden vilket grämer mig enormt nu när det verkligen är perfekt badväder och min smygförkylning är i stort sett borta. Men men, förhoppningsvis håller solen i sig tills imorgon. Jag skulle bli förvånad annars, det är ju faktiskt franska rivieran vi pratar om :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback