Onsdag 17 oktober

Onsdag = Salsakväll. Alltså inte supermycket att göra på jobbet ikväll nu när lågsäsongen är i full gång. Skönt det faktiskt. Ute duggregnar det och är mulet, perfekt väder för att sitta inne och provsminka inför halloween. Igårkväll hemma hos Bella var supertrevligt. Vi gick inom en sväng på Akathor för några billiga drinkar (ja tack till personalrabatt!) och sen vidare till Waynes för att dansa på borden. Var hemma strax efter tre imorse vilket är överraskande tidigt. Resten av gänget skulle vidare till nästa ställe men jag var lite småhungrig och kände inte för att sova bort hela dagen idag. Vaknade helt av mig själv strax innan elva så jag känner mig nöjd. Nono sover fortfarande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback