Söndag 7 oktober

Har suttit i stort sett hela förmiddagen och skypeat med Jonathan. Fy bubblan vad jag saknar honom! Nu ska jag frossa i mitt svenska godis och sålla ordentligt bland alla bilderna från Milano så att jag kan lägga upp dem någon gång. Jag ligger så mycket efter på bildfronten att det är inte sant. Imorgon börjar Style Misson igen så jag måste göra ett Polyvore-set till det också. Första kategorin är "Din flaggas färger" så blå-gult it is. Självklart ska här jobbas ikväll också. Dag sex av sju. Annars har det inte hunnit hända så mycket spännande sen sist. Ska försöka planera in en tripp till Paris någon gång i höst/vinter. Det är vel det som lockar mest just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback