Tisdag 30 oktober

God middag!
Solen in som vanligt på mig när jag sitter här vid datorn. Idag ska vi ner och kladda med Orange igen. Den här gången i förebyggande syfte. Har nämligen inte ens fått någon räkning den här månaden och vi vill absolut inte att allt internet, telefoni och tv ska stängas av igen! Så nu ska vi försöka lösa allt innan det blir problem av det.
Eventuellt ska jag och Vera iväg och fixa lite med hennes halloweenkostym och jag måste även dubbelkolla min egen checklista så att jag verkligen har allt jag behöver. Imorgon smäller det! Jag har till och med fått lov att vara ansvarig för Jonnys kostym och har fått fria händer, så länge det involverar blod. Moahaha! Jag har stora planer kan jag lova! Ikväll blir det jobb som vanligt och vi ska börja dekorera så smått med pumpor och ballonger.
"It's the most wonderful time of the year"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback