Onsdag 12 september

Det känns så höstigt att skriva september i rubriken. Som tur var känns det inte alls höstigt i övrigt. Igår natt när jag gick hem vid två-tiden hade jag en tunn kofta på mig, men annars är det varmt och skönt som vanligt. De senaste dagarna har jag och nono gått om varandra helt. Hon har jobbat 09-18 och jag har jobbat 17-04. Så enda gången vi hinner ses på dagarna är under min timmes rast på kvällen, om hon är hemma.
Den mesta av fritiden har jag annars spenderat badandes i havet med Florian. En superkul kille som jag serverade ett par gånger på pubben. Vi ligger och flyter ute i vattnet i timmar varje dag och pratar om allt och inget. Det är så här livet alltid borde vara; sola och bada dygnet runt, träffa en massa härliga människor och äta läskigt god glass varendaste dag. Jag är nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback