Tisdag 25 september

Oj! Jag vet inte vart jag ska börja. Kom hem sent igårkväll från Milan efter att ha åkt tåg i fem timmar i en kupé tillsammans med ett gammalt italienskt par, en fransk-italiensk student och en belgisk målare. En mycket intressant resa kan jag lova.
Milan fashion week var fantastiskt! Nästan orealistiskt. Det känns helt galet att titta på bilderna och inse att det faktiskt är jag själv som har tagit dem, att jag har varit där i egen hög person. Overkligt. Själva Milan var jättefint och jag fick se Duomo katedralen som jag ville, vi gick till och med in i den en dag. Vädret var oklanderligt och priserna helt klart överkomliga. Hotellet "Hotel Ariston" var även det jättefint och personalen var superhjälpsamma. Fast bäst av allt var utan tvekan modevisningarna. Vi gick på hela nio visningar under de här fem dagarna och hade superbra sittplatser på allihop. Till och med front row på en! Efterfester, gratis drinkar, kändisar och massvis med snygga kläder överallt. Jag önskar att modeveckan kunde vara en modemånad istället och att jag kan få åka dit nästa år igen!
Nu ska här rensas och redigeras bland alla de miljoner bilder jag har tagit.
Vänta er en bildbomb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback