Torsdag 27 september

Idag packas livet ner i resväskor igen. Hann knappt packa upp innan det var dags att packa ner allt igen. På söndag byter vi nämligen lägenhet. En fyra med allt inkluderat, billigare hyra, svensk hyresvärd, samma område men två gator närmare havet. Alltså på rätt håll.
Redan imorgon ska vi börja smygflytta över lite saker så det är full förberedelse på gång just nu kan jag lova.
Självklart ska jag jobba ikväll också. Känndes lite småkonstigt att vara tillbaka igår igen efter flera dagars ledigt. Har knappt provat på vad ordet ledigt betyder sen jag flyttade ner. Jobbar resten av veckan för den delen, ledig på måndag och sen jobbar jag resten av nästa vecka också. Pang på bara. Men operation känna-efter-och-överväga-andra-livsplaner är i full gång kan jag lova!
Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback