Just nu

Plagg: Spenderar min största tid i jobbekläder. Annars är det självklart klänningar i chiffong som står högst upp på listan.
Väska: Svart lite större axelremsväska som får plats med allt som behövs under dagen.
Accessoar: Massor med ringar, gärna stora, blaffiga och långa halsband.
Färg: Militärgrönt, svart och börjar smyga in på rött och orange.
"Vill ha"-plagg: Ett par vinröda/mörklila långbyxor.
Trend/er jag hakar på: Är helt kär i sportiga plagg.
Trend/er jag inte hakar på: 90-talet som tyvärr verkar vara tillbaka. Suck!
Frisyr/er: Hästsvansar och knutar som får undan håret ur ansiktet.
Make up: Använder knappt smink till vardags förutom mitt Make Up Store rouge.
Nagellack: Neutralt beige eller mörkrött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback