Onsdag 14 augusti

Har precis kommit in från en runda där ute. Riktig skönt nu när det är lite svalare om kvällarna och man inte måste vänta tills tio-elva på att det ska bli uthärdligt ute. Har varit ledig hela dagen och har imorgon också på mig att ladda batterierna inför fredagens mördarpass på tretton timmar.
Mamma bjöd mig och Patrik på lunch ute på en restaurang idag och vi frossade verkligen i buffén. Jag känner mig helt ärligt fortfarande mätt. Sen har jag mest kladdat med min nya telefon. Fina iPhone 5. Det nya simkortet kom igår så idag har jag försökt att lära mig en massa funktioner, ladda ner appar och fixa med inställningar. Kommer ta lång tid innan jag lärt mig hur skönheten fungerar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback