Tisdag 20 augusti

God morgon!
Har varit uppe ett tag och packat och fixat inför resten av veckan. Hade helt för mig att jag skulle till Danmark och jobba imorgonkväll men det var totalfel av mig. Nästa onsdag däremot. Haha! Tur att jag dubbelkollade så jag inte bara hade åkt ner! Nu fick jag helt plötsligt en hel eftermiddag ledig.
Idag ska här jobbas, tog ett par extratimmar tillpå. Två timmar hit eller dit spelar ingen roll när man ändå ska vara där. Tandvärken har som tur var lugnat ner sig. Knaprar fortfarande Alvedon dock. Konstigt att det knappt känns någonting att dra ut möget, men efteråt, fy bubblan! Tror till och med att jag hade feber ett tag på kvällen igår. Men men, nu ska jag försvinna ner i min bok innan bussen. Vi höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback