Torsdag 19 december

Jag har världens finaste pojkvän! Skickade iväg ett sms igår om att jag var hemma och att han kunde höra av sig när han hade tid att träffas. Bara en stund senare ringer han på dörren och har köpt en gigantisk bukett med blommor; tio rosor, liljor, gerberor... Jag dog. Tyvärr hade han bara åkt ifrån jobbet en snabbis så han var tvungen att åka och jobba vidare, men på kvällen hann vi med att ta igen lite av den tiden vi missat de senaste två veckorna i alla fall. Imorse när jag vaknade stod han med frukosten klar i köket, hade till och med varit nere och köpt frallor. <3
Tyvärr var det tillbaka till verkligheten igen vid lunch när jag fick åka och jobba med mig. Julruchen är i full gång och man har verkligen sprungit runder som en idiot och försökt att göra tusen saker samtidigt. Känns inte som att det hanns med någonting. Ska hoppa i säng alldeles strax och vila huvudet lite för imorgon kör vi igen. 13-timmarspass så där pang på bara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback