Fredag 11 januari

Dunderkureringen igår verkar hjälpa. Febern är borta och kvar är bara en vanlig förkylning. Har fortfarande huvudverk, är täppt i näsan och när jag hostar gör det ont i hela kroppen, men annars mår jag prima. Orkade till och med ta mig ur sängen och lägga i en maskin tvätt!
Så nu ska sjukan ut ur lägenheten för gott. Imorgon är min deadline. Här ska tvättas sängkläder och pyamaser, dammsugas på rummet, diskas tekoppar, samlas ihop halstablettspapper och alla baskelusker ska vädras ut. Nu är det krig!
Oh, ikväll går som sagt alla mina auktioner ut och här ska skickas ut en miljon mail. Jag hade drömgränsen på 1000kr för allt och en rimlig önskan om i alla fall 500kr. När jag loggade in imorse hade jag tjänat ihop över 1100kr!! Och då har jag bara sålt hälften av grejerna! Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback